ZADNJA TURA S TURNIMI RITMI PRED ODHODOM

 

Najboljši trening za odprave v Himalajo so ture v gorah pri nas, v podobnih razmerah, kot bodo na odpravi, ki te čaka. Čim več višinskih metrov, s težkim nahrbtnikom, po možnosti v globokem snegu s tempom, ki nabije srčni utrip in pospeši dihanje. To seveda ni tehnično težko plezanje, ko počasi pridobivaš na višini. Pri delikatnem plezanju premalo delajo pluča in srce, prepočasi pridobivaš višino in nenazadnje tako tehnično zahtevnega plezanja tam okoli 8000m visoko gotovo ne bo.

Leta 2012, ko sem se pripravljal za odpravo na Broad Peak, sem se po naključju na zimsko turo s smučmi podal z navdušenimi obiskovalci gora na smučeh, ki so povezani v društvu Turne riti. Takrat sem spoznal, da so ture na smučeh s treniranimi prijatelji,  zelo dober trening za odprave v izvenevropska gorovja. Zato so ture s Turnimi ritmi obvezni program mojih priprav. Danes smo bili še zadnjič pred mojim odhodom na pot na skupni turi. Iz doline Belske Kočne smo se povzpeli na Jezersko sedlo in 2108m visoki Ledinski vrh. Navzdol pa je bilo vsega po malo, zgoraj pršič, vmes težka kloža, spodaj pa mestoma že kopno in smuči na ramenih.





Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Everest 23

Everest 23 - Druga aklimatizacijska rotacija.

Everest 23 - Prva aklimatizacijska rotacija.